Sjuk + FAQ.

Heei, idag är jag ännu sjuk ;(
Men jag kan hoppeligen gå imorgon till skolan. Jag tänkte göra ett litet FAQ.

.

Hur gammal är du??
Jag är 1997 så jag fyller 13 år vid jul.

.

Har du alltid varit intresserad av japan??
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg men blippo har
inspirerat mig väldigt mycket. Sedan 8 år så har jag i
alla fall varit väldigt intresserad av det. Men "påriktigt" så
började det för kanske 4 månader sedan.

.

Kan du japanska??
Nej tyvärr. Det skulle vara roligt
men väldigt svårt, jag måste nog
nöja mig med de 3 språk som jag kan.


.


Har du husdjur??
Faktiskt så har jag 2 marsvin som heter Elvis och Lilla my >w<
Jag har haft vilda ödlor, fiskar, hamstrar och Elvis och Lilla my.


.


Hur länge har du tränat cheerleading??
I 6 månader men jag är redan i SM och snart i EM nivå.
EM = Europeiska cheerleading mästerskapen.
SM = Finska cheerleading mästerskapen.

Jag bor alltså i finland.
 

.

Vilken position har du??
Jag är flyer :'D som "är överst i stunten"
Väldigt väldigt kul :'D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0